perjantai 25. tammikuuta 2013

Rakennekuvapäivitystä

Uusi riimu sopii Judille kuin nenä päähän, eikös?

Moikkamoi, heippahei! Mun oli tarkoitus aiemmin olla tulematta kokonaan Laitilaan tänä viikonloppuna. Sitten kuitenkin päätin, että tulen perjantaina eli tänään. Sen jälkeen suunnitelma muuttui niin, että mun oli tarkoitus viedä mun isoveli Tampereelle ja olla siellä yö tai pari ja ajaa sen jälkeen Turkuun suoraan Tampereelta. Mutta nyt ei sitä reissua tulekaan tänä viikonloppuna ja tänään aamulla sain toiselta isoveljeltäni surullisen viestin... Mun rakas pappa, 92-vuotias, oli kuollut viime yönä klo 00:30. Kuulin tän koulussa ja tuli kyllä tippa linssiin.. :'( Tämän surullisen uutisen takia en sitten halunnut jäädä viikonlopuksi Turkuun, vaan tulin Laitilaan äitini ja toisen isoveljeni luo. Ja koska nyt olen täällä, kuuluu ohjelmaan totta kai myös Judeilua.

Tästä se aina lähtee. Judi korvat luimussa - seisoo väärässä asennossa ja edustaa... :--D

Rakenne 25.1.2013. Mielipiteitä? :--)

Rakennetta.

Tänään ohjelmassa oli kouluratsastusta ja ravipuomityöskentelyä. Noora ratsasti Judilla, mutta tästä ratsastuksesta vasta toisessa postauksessa (SEKÄ naruriimutyöskentelystä, jota harjoitin ennen kuin Noora tuli kirjastosta tallille!), koska otettiin myös poseerauskuvia ja rakennekuvat. On hyvä välillä kuvailla niitä niin on sitten jotain mihin vertailla muutoksia yms. Judilla tosin on yhä hervoton turkki :--) Lisäksi kuvissa on nyt uusi riimu! Se oli juuri sopiva ponille. Jeij :--) Huomenna on sitten ponikerhon aika.


Noora ja Judi halii!

Söpöliini :--)

2 kommenttia :