lauantai 5. tammikuuta 2013

Haaste

Koska mun pitää nyt jotenkin saada tänne esille tänään ottamani _kaksi_ kuvaa Aleksista Olgaa varten, niin teen tässä ohessa myös Olgan blogista löytyvän haasteen, jonka saivat tehdä kaikki halukkaat. Ei sitten tule niin tylsää postausta, jossa on vain kaksi kuvaa. Sekä 3 linkkiä videoihin, jotka otin tänään Olgasta ja Aleksista. Tässä ensin siis nämä videot:
  1. http://www.youtube.com/watch?v=eiXW2VBIuK0
  2. http://www.youtube.com/watch?v=kSVMRglQOWw
  3. http://www.youtube.com/watch?v=DKZQroF69gM
Haaste seuraa tässä:

Haasteessa pitää kertoa 11 faktaa itsestään ja vastata haastajan antamiin kysymyksiin sekä keksiä vielä 11 uutta kysymystä joihin haastetun tulee vastata.


11 faktaa minusta:
  1. Täytän 20 vuotta 19. tammikuuta eli tasan kahden viikon kuluttua.
  2. Olen harrastanut ratsastusta säännöllisen epäsäännöllisesti yli kymmenen vuotta.
  3. Olen omistanut hamstereita jo vuodesta 2004 alkaen ja nyt minulla on vain kaksi syyrialaista ja yksi kiinankääpiöhamsteri, kun vanhin hamstereistani kuoli kaksi päivää sitten :-(
  4. Kasvatan syyrialaisia hamstereita pienimuotoisesti. Pian pitäisi tulla taas poikue :--)
  5. Lisäksi minulla on kotona maailman parhain kani.
  6. Rakastan hevosvalokuvausta ja voin myöntää, että tykkään omista kuvistani.
  7. Myös piirtäminen on ihan kivaa, käsityöt ja puutyöt taas ei!
  8. Luen tällä hetkellä keväällä oleviin pääsykokeisiin. Tähtäimessä ensisijaisesti lääkis, mutta myös terveydenhoitaja AMK:ssa ja kemia yliopistossa kiinnostavat. Kuten myös opettajan ammatti.
  9. Olen todella tarkka kirjoitusvirheistä ja yhdyssanoista. Jos kirjoitan väärin, ja huomaat sen, kannattaa laittaa kommenttia :--D
  10. Asun Turussa omassa yksiössäni, joka on 33 neliön kokoinen.
  11. Suklaa on liian hyvää! Tällä hetkellä tosin on karkkilakko :--D
 Olgan keksimät 13 kysymystä:
  1. Kässä vai kuvis?
    Pidän enemmän kuvaamataidosta.
  2. Oletko koskaan ajatellut rakentavasi oman maneesin?
    En oikeastaan, kyllä maneesin lainailu riittää varmasti minulle tulevaisuudessakin.
  3. Lempibiisisi?
    No mulla ei ole koskaan mitään täysin lempibiisiä, mutta kaksi biisiä mitä tällä hetkellä tykkään kuunnella ovat Anna Puun Säännöt rakkaudelle sekä Jonne Valosaaren Jos mä oisin sun mies ft. Elastinen! :--)
  4. Millä luokalla olet?
    Olen jo käynyt peruskoulun sekä lukion ja haen keväällä AMK/yliopistoon!
  5. Saisiko koulu mennä paremmin sinun osalta?
    Saisihan tuo, eli siis tällä hetkellä kun olen tuolla opistolla ja treenaan pääsykokeisiin, niin tenteistä saisi tulla parempia arvosanoja, joka tarkoittaisi sitä että olen ymmärtänyt asiat ja osaan ne! Auttaisi pääsykokeissa pärjäämistä keväällä.
  6. Mikä kamera sinulla on?
    Omistan kaksi järjestelmäkameraa. Nikon D80 & Nikon D90.
  7. Oletko kuljetusoppilas?
    En ole koskaan ollut, koska olen asunut aina alle kilometrin päässä peruskoulusta ja lukiosta. Tällä hetkellä koulumatkaa on 2,3km, mutta vaikka olisi miten paljon, ei kuljetusta olisi enää.
  8. Mitä kello on?
    22:14
  9. Onko sinulta kuollut jotain lemmikeitä?
    On kuollut, useitakin. Kissat Onni ja Figaro on ollut ne tärkeimmät. Lisäksi on kuollut tosi monta hamsteria: Nuppu, Cinderella, Amelia, Remu, Diiva, Taika, Hilary, Aisha, Nessu, Timi, Kurre, Paris, Basil, Banjo, Julius & Tahiti. Mun luona on kuollut myös Hugo, joka oli mun kasvatti, mutta palautui mulle myöhemmin.
  10. Nicki Minaj vai Rihanna?
    Sanon että Nicki Minaj, koska se on meidän opistoryhmän ns. "tunnuslaulaja" :--D Semmonen mitä kuunnellaan aina huvikseen ruokatauoilla.
  11. Kotipizza vai Rax?
    Rax, niin saa salaattejakin jne :--)
  12. Kumpaa katsot mieluiten videota vai kuvia? Miksi?
    Ehkä kuvia. Ne on yleensä tarkempia ja kivempia. Hankalampaa vangita kuvaan hienoa hetkeä, kuin videoon.
  13. Kuinka monta blogia luet?
    Luen 19 blogia.
Olga oli siis vahingossa numeroinut kysymykset väärin ja niitä oli 2 liikaa, mutta ei se mitään.


En jaksa vääntää tähän hätään omia kysymyksiä: Ne tulee joskus jos tulee :--)

4 kommenttia :

  1. TAHITI KUOLLUT??!! :( :( :( ;(
    Se oli IHANA!!! <3<3
    R.I.P Tahiti <3
    Yhyyy, lepää rauhassa :)

    VastaaPoista
  2. Tosi ikävää kuulla, että Tahiti on kuollut ;(. Väsäsin sille pienen runon kuten Ollillekin:
    Runo Tahitille: Olit söpö pieni hamsunen, superhypersuloinen. Turkkisi oli ihanan harmaa. Sut muistan ikuisesti varmaan. Toivottavasti sait elää hyvän elämän. Sydämeni valtaa suuri ikävä. Lepää rauhassa, Tahiti!

    Ps. Minkä takia Tahiti kuoli? Oliko se niin vanha, vai...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Tahiti oli kuollut vanhuuttaan ja löysin sen terraariostaan ikuisessa unessa.

      Poista