lauantai 26. tammikuuta 2013

Ihmiskuvausta

Vaikka tää nyt on alunperin poniblogi, niin en voi malttaa mieltäni ja olla laittamatta tänne kuvia, jotka otettiin viime torstaina. Rakastan valokuvaamista ja olen harmitellut, miten liian harvoin pääsee "toteuttamaan itseään" kuvaamisen merkeissä ja ottamaan kuvia ihmisistä. Tällöin saa harjoitella valon kanssa leikkimistä ja erilaisia rajauksia ym. Kuvaaminen on tällöin parhaimmillaan!

Kuvattiin kaverini kanssa tosiaan lumimaisemissa viime torstaina. Kaverini kuvasi minua ja minä häntä. Kuvista tuli mielestäni ihan superkivoja! Ehkä kivoimmat ihmiskuvat mitä ainakaan minä olen koskaan ottanut. Panostettiin (tai no minä vähemmän) myös omiin vaatteisiimme, kaverillani oli superhieno mekko ja kaikki värit mätsäsivät! Vitsi miten kiva se fiilis kuvaustilanteessa oli! Ah, näitä lisää. Pahoittelen tosiaan, että tässä hehkuttelen jotain ihan-jotain-muuta kuin ponijuttuja, mutta mulla ei ole mitään muuta blogia, jota päivittäisin :--)

Ja koska sain kaveriltani luvan (kiitos <3) laittaa kuvia myös hänestä tänne, 
niin tässäpä meidän taideteokset!
  •  Kuvat joissa © KV. 2013, esiintyy kaverini
  • Kuvat joissa © ES. 2013, esiinnyn minä

© ES. 2013

© ES. 2013

© ES. 2013

© ES. 2013

© ES. 2013

© ES. 2013

© ES. 2013

© KV. 2013


© KV. 2013

© KV. 2013

© KV. 2013

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti