keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Kärrytellen

Ps. Blogissa jo yli 40 000 katselijaa! Huomasin vain tuossa kirjautuessani bloggeriin gmailin kautta. Jhee! :-)


Eilen olimme Olgan ja Aleksin kanssa kärryttelemässä maastossa. Minä ajoin, koska Olga ei oikein uskalla ajaa Aleksilla kun pelkää ettei saa sitä pysymään käsissä kun se säikähtää. Esimerkiksi eilen kun oltiin ajamassa, Aulis säikähti pari kertaa rekkaa ja ryntäsi eteenpäin. Minun käsistäni se ei kyllä pääse karkaamaan, kun on voimaa pitää ohjista kiinni :-)

Mutta kärryajelu meni oikein kivasti. Mentiin matonpesupaikan ohitse Luhdantielle, joka on tosi idyllinen ja kiva hiekkatie. Mentiin laukalla ja ravilla koko hiekkatie toiseen päähän, jossa on silta. Silta on niin laho, että siitä ei pääse ponin kanssa. Tai no kyllä se kestäisi ehkä, mutta siellä on niin suuret kolot että ponin jalka luiskahtaa välistä eikä haluttu pudota Sirppujokeen... Täällä tien toisessa päässä otin pari kuvaa Aleksista ja Olgasta.



Takaisin päin Aleksi kiiti sellaista kiitolaukkaa, että kivet vaan lensi kärryihin + mun & Olgan naamaan.. Mä laitoin kasvoni pois kärryistä että näin ohjata ponin ja Olgalla oli paita pään suojana :-D Aleksilla oli oikein hauskaa.. :-D Sitten kun hiekkatie loppui ja vaihtui asfaltiksi, kävelimme Poukan talon ja keskustan kautta kotiin. A päätti kakata sitten keskelle keskustaa Kelan risteykseen.. Soitin äidilleni, sain muovipussin ja hanskan ja eikun siivoamaan kakat.. Sitten matka jatkui kotiin, jossa otettiin Aleksilta varusteet pois ja poni tarhaan, Olga jonnekin mökille ja minä kotiin.

Ps. Judi liikutettiin eilen kesäkerholaisten kanssa tallin pihalla, jossa jokainen sai ratsastaa 3 eri kertaa pienen erimittaisen lenkin. Judi oli ihan ok ja kiltti. Lapset ratsastivat satulan kanssa, mutta kameraa minulla ei ollut mukana. Puhelimella tosin nappaisin muutaman kuvan, mutta ne laitan varmaan myöhemmin jos jaksan..

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti