sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Kärryiltä suistuminen

Ei hitsin pimpulat! :--D Nyt ette kyllä meinaa uskoa, sillä ei munkaan usko meinannut riittää! Olin tänään poikaystäväni kanssa ajamassa Judilla maastossa. Noh.. Eihän siinä mitään eriskummallista, ainakaan minulle, sillä olen saanut kyseisen mieshenkilön ratsaillekin (Trombilla) jo kaksi kertaa eikä ne kerrat siihen jää :-D Ponilla oli tänään hirmuisesti virtaa, mutta hikeen ei liikutettu rokotuksen takia. Mentiin reipasta käyntiä asfalttipätkät ja kaksi pientä ravailuun ja laukkailuun sopivaa pätkää mentiin sitten ravia ja laukkaa.

Otettiinpas minusta ja Judistakin kuva ennen lähtöä puhelimella :-)

No tosiaan.. Miten sitten sattuikin, että yhdellä hiekka/nurtsitiellä jota edettiin kivasti laukassa, Judi näki hirrrrmuisen mörön oikeassa reunassa. Mikä se mahtoikaan sitten olla.. Joku kivi varmaan :-D Judihan ei pelkää rekoista paloautoihin oikeastaan mitään tuollaista, mutta esim. jotkut punaiset postilaatikot, kivet, MAITOHORSMA(!) tiellä tms voi olla aivan kamalaa ja pitää pompahtaa :--D Säälittävää. Mutta Poni tosiaan hyppäsi vasempaan laitaan ja minä istuin oikealla ja myöskin lensin komeasti siihen oikeaan reunaan. Pinkki Peakin huppari tykkäsi varmaan mutakylvystä... :-D

<3

Onneksi mua ei sattunut, mutta eniten pelotti kameralaukun sisältö, sillä tömähdin sitten sopivasti juuri sen päälle.. Eihän laukussa ollutkaan kuin Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S3 sekä Nikon D90 & Nikkor 18-200mm AF-S VR f/3.5-5.6.... Eli suhteellisen rahan arvoista kamaa. Hupsis!  No, piti heti tsekata ettei mitään mennyt rikki ja olihan siellä kaikki kunnossa, onneksi.. Kipusin takaisin kärryille ja nauratti kyllä koko episodi. Olen ehkä miljoona kertaa sanonut, että kärryistä tippuminen on äärimmäisen vaikeaa eikä siinä kyllä onnistu ellei ole joku täysin idiootti ;-) Olen siis selvästi nyt itse sellainen, hahhaha! :--D

Loppumatka sujui hyvin ja kivasti täysin kommelluksitta.

10 kommenttia :

  1. Mitä! Poikaystävä! Milloin tämä on tapahtunut :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maaliskuun alussa? Ehkä :--D Ollaan koetettu miettiä koska oli virallinen päivä mut ei sellasta olla kyllä oikein keksitty hmmm...

      Poista
  2. haha mulla kävi kans poikakaverin kans tän tyyppinen moka et tipuin ite kärryltä ja hän jäi ottaa kyytiä kun ponit vähä revitti.. ei onneks käyny silti pahemmi :D judi on niiii söpö !

    emmijarambo.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh joo, no Judi katto parhaaks jäädä syömään ruohoa, kuten tavallisestikin jos joku putoaa :-D Poikaystävä tuli kauheel kiireel kärryist kattoon et sattuiks muhun ja yritti nostaa mua ylös. Totesin et juu ei satu - pääsen kyl ite täält ylös, ota vaan nyt noi ohjat kätee ni päästää jatkaan matkaa :--D Hih!

      Poista
  3. "Voi jösses!:-D " - Nooran sanoitus :-DD Se on/oli meil just nyt/sillo kun katson tän postauksen. ;-) Nii, ja oon kyllä täysin samaa mieltä! ;-DD
    Ps. Mä hyppäsin tänään n.78cm ja Noora 84cm. Kyl mäkin olisin varmaa päässy, jos se riivatun rimakauhu ei ois estäny.. :--D

    VastaaPoista
  4. kattelin tos ns. vanhoja kuvia, ja aattelin kysyy, et koska teet lintsin reissusta postauksen? :DD

    VastaaPoista
  5. Hurjat nuo judin kaviot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viikko sitten kengitetty. Kengät inan liian isot niin tulee reunoilta vähän kenkää näkyviin.

      Poista