keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Kärryajelulla

Tänään Judin liikutus oli suhteellisen lyhyt ja "kevyt" kärryajelu :--) Mentiin kesäkerholaisten kanssa ajamaan ennen päiväheinien antoa. Kerholaiset laittoivat varusteita yhdessä mun kanssa ja sen jälkeen mentiin 6 kerholaisen ja toki minun itseni kanssa Laitilan Wirvoitusjuomatehtaalle ruokkimaan lampaita kärryillä ajaen. Sieltä tultua ja varusteet pois otettua sitten hoidettiin poni tarhaan ja annettiin Ollille ja Judille kummallekin päiväheinät tarhaan! :--) Kamera ei ollut mukana, mutta tässä kolme kivaa tarhakuvaa Judista ja Ollista eiliseltä:

Judi simmut kiinni tyytyväisenä tarhailemassa, etualalla ponien lelupallo :--D

Olli tuli sisältä ja Judi miettii että mitäs se nyt tuolta änkee mun luo... :--)

Omnom! Judi kurottelee aidan alta, jos vaikka sais napattua herkullisen rikkaruohon naamariin :'DD

5 kommenttia :

  1. Toi viimäne kuva on hauska ja taiteellinen. Ja viel ku molemmat ponit ovat samas kuvas!;--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiks sä lopettaa ton kuvien kommentoimisen?! Se käy päähän! Kommetoi vaik Judii ;--)
      PS. Mä rakastan tätä blogii,ja muutenkin tälläst ponimaist meininkii!!!;--D

      Poista
  2. Judith on ihana poni! Mä rakastan heppoi ja ponei!!!!
    I <3 Judith!!!

    VastaaPoista
  3. ööh...Soffi ei sitte millään pahalla mutta kyl se anonyymi saa laittaa kommentteihin mitä se haluaa... Ei me voida päättää sitä että pistääkö se vai ei!!

    VastaaPoista
  4. NO EHKÄ,MUT SE ÄRSYTTÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista