keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Muistutus

Muistutan ponikerholaisia nyyttäreistä! Toivokaa myös hyvää ilmaa, niin voidaan keksiä kivaa ulkona touhuamista :-) Eli oma juoma ja jotain herkkua mukaan yhteiseksi syötäväksi. Voi olla perinteisesti karkkia, sipsiä, popcornia.. Tai sitten esimerkiksi jotain hyvää juustoa, viinirypäleitä, suolatikkuja, pähkinöitä.. Jotain tälläistä! Kyllä te tiiätte :-)

Kuura oli mun lukukaverina, kun luin opettajapääsykokeisiin :-)

Oon tässä nyt käynyt joissain pääsykokeissa ja lisää vielä tiedossa. Nyt alan olemaan terve. Kolme päivää on kuitenkin vielä antibioottikuuria jäljellä ja limaa on kurkussa vähän. Mutta ääni on jo ihan kunnossa, samoin yleisvointi on jees. Hyvä homma, sillä perjantaina on taas pääsykokeet. Maanantaina olleissa pääsykokeissa olin kyllä vielä superkipeä..

Ps. Luvassa mahdollisesti pientä kuvapostausta Särkänniemestä. En mä kyllä montaa kuvaa ottanut, mutta ainakin Näsinneulasta kuvatut maisemakuvat on kivoja! :-) See you soon.

11 kommenttia :

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Tui tui Kuura ♥
    Ps. Oltiin tänään Martta, minä ja Matilda ratsastamassa Judilla =)

    VastaaPoista
  3. joo, kuvapostaus särkänniemestä olis kiva. :) ps. Oltiin siis eilen ratsastamassa judilla ja mä hyppäsin pienen esteen, jonka seurauksena makasin siinä ponin kaulalla..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, sä olit kyl hyvä :)

      Poista
    2. Miks poistit noi vanhat kommentit siitä kuvapostauksesta :-D Ok. Judilla on nyt esteistä taukoa pari viikkoa, tosin tänään hypättiin kun olin itse valvomassa :-)

      Poista
    3. no ne oli ns. Turhia..:D aijaa, olga ei sanonut meille mitään, eikä siis voitu tietää, mutta asia selvä!

      Poista
    4. Okei. Ja äitiltä tuli terkkuja, että ei saa hypätä ilman aikuisen valvontaa, koska voi sattua jotain :-)

      Poista
    5. ok. Ja ihan turvallisuuden kannalta. :)

      Poista