maanantai 1. huhtikuuta 2013

Peltokuvat vol 1.

Sunnuntaina Olga ratsasti Judin pellolla ja mä olin kuvailemassa. Pellolla kun sai mennä kunnon hankitreenin raskaan pohjan vuoksi, niin poni tuli ihan kunnon hikeen. Hyvä niin, sai tehdä töitä lihaksilla joita ei aina käytä niin paljon. Kuvia tuli tosi paljon, ja laitan ne nyt pariin postaukseen. Kahteen tai kolmeen oikeastaan, sillä en oikein osaa valita mitä laittaisi ja mitä jättäisi pois :-P

Tähän postaukseen tulee nyt ensin ottamamme posetus- ja rakennekuvat sekä muutama ratsastuskuva..

Kukkuu :-)

Harjauspaikalla. "Olin tosi kiltti poni!"

Tuuheessa turkissa yhä, ja vararavintoa löytyy...

Rakenne harjattomalta puolelta. On vähän tota massua :---D

Tässä minä ja Olga, t. Judi

Tässä mä söpöilen, katsokaa nyt kun muikistan huulianikin!

"mmoij!" :-)

Alkulämmittelyjä käynnissä, vielä on ponin turkki kuiva :-D

Sai poni nostaa jalkojaan.. :-D

Tuuhea harja :)<3

2 kommenttia :

  1. Oho, onko siellä oikeesti pelloilla enää noin vähän lunta? :D Maisa ei täällä pääsisi hangessa varmaan eteenpäin kuin hyppimällä, lunta kevyet 65 cm Ilmatieteen laitoksen mukaan... Kevätkateus iski nyt. :(

    PS Söpönen Judi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo :-D Onneksi. Mut on kyl vissiin luvattu jotain lumikuuroja :o Vääks. Mut uusi lumi on vanhan surma vai miten se meni.. :-)

      Kiits!

      Poista